happy birthday to our beloved Boss a.k.a BABAH!(15/11/2008)

HAPPY 47TH BIRTHDAY TO ARIFFIN BIN HAJI GARIP/GARIF 15th of November 2008,
my sibblings n Babu celebrate Babah`s bday..time 7.15pm.
venue:Siring jamban bilik babu babah -_-"
Awal2 mcm banar ni kmi (sibblings) kn celebrate kul 12 tangah malam ah..tapi nda jua menjadi sal takut Babu mentel..hahaha..kusut x ah muka babu masa a2,tapi..rupanya kmi kna tunggu tyme kul 12 a2..kaboo~c Zureen bh yg me cancel -_-" atu kn puas aku minum kopi ah semata2 kn mo bangun bh tangah mlm ah..ThEN,awal pagi lagi ....tapi nada jua menjadi sal Zizi akhir bangun....lagi kabooo...atu kn aku akhir tdor...then bangun lagi awal tapi nda jadi lagi sekali 0_0
so pagi2 buta,ke Sekulah Yayasan lu..dangani babu buat activiti d sna..kind like FunFair,babu ra bahagian Face Painting..siok x ah lukis muka kanak2,drg tau "Au au" sja..haha..then,lapas dari sekulah yayasan,...yada..yada ..yada...balik kul 2 ...then tdor....then baruth kmi celebrate~...*kes nda mo cereta dah tu ^_^ *
happy birthday to you~happy birthday to you~..happy...*dah keluar*
birthday.....happyy....birthday.....*bau*...hahahahaha..happy birthday to you~ X)
Karas hantap x ah cake ah..banar2 jua udah tu babah mengarat ah..hahaha..lupa kmi panaskn -_-" happy 47th birthday to you..semoga panjang umur dan murah rezeki.Kmi sekeluarga respect kn kita dan kmi sangat syg kn kita bah..walaupun kita a2 strict..aku phm sal apa kita marah n segala a2..aku minta maaf jika aku ada buat kesalahan dulu a2,walaupun aku kadang2 mlr buat salah n apa..that doesnt matter at all,ur my dad..babah..boss..it wont change.n the whole family loves you,as the head of the family..we will always respect n support u.so,from me..yg kai topi HELMET !..hahaha..aku nda tau ah kenapa aku kai helmet tyme a2 -_-" ...from me ..Azri AR

pendatang yang ke

FEEDJIT Live Traffic Feed

brunei Forum