Acounting Student celebrate Raya on the 3/11/2008

the Raya celebration was DabOOM!..boom!boom!..siok berabis lah sal enjoy dari awal sampai akhir..walaupun aku ani bukan accounting student -_-" aku kana invite sja uleh c Syafiqah n yg lain jua..menyuruh mengambar2 ..so,aku ikut aje lah..n lagi pun ani event in PTEB jua bh,bukannya sekulah lain..at least aku tulung la~..Before smpi ke Pteb a2,macam2 hal berlaku bh..kereta c Paw mati ra jln sungai Sungai Hancing,sudah nya aku jadi supir..mati cia kereta ah -_-" aku pikir bad Luck bh hari a2..c paw jua bh menyuruh beranti di siring jln,sudah nya beranti..then hidupkn balik..akhirnya nda mo hidup 0_0 mati pulak da~..*LOL*..nasib jua rumah c ajali nda jauh,mun nda pisan eyh..janji kul 9 datang ke sekulah..tapi datang kul 9.30....hahaha..sian eyh kmi ah ,kna pulawkn d siring jln T_T
so bla bla..datang bapa ajali menulung..bla bla bla..aku kna hantar balik...bla bla bla..aku n arif ke sekulah *my own car*..then bla bla bla..ada 3 cewek menunggu dapan gate sekulah..bla bla bla..datang cia c paw~ ..hehe..ngaleh dah ku kn ceta2 ani..k..let the pictures do the talk,if nda phm gmbr a2 beckp..tanya aja photoG ini~...haha..k,enjoy the pictures...btw,to the accounting student block 2&3..if u guys want the pictures,minta ra Sir khairol kmu or just go to my web album no.2 ...ayte?..
Roli,hasnah n...*blank*..
sibuk menyusun hadiah..macam2 hadiah nya ah..semua ampit,nda rugi eyh ^_^
spotted the Czn or the photoG`s buddy of EA.
Duan jadi DJ.
Sir Khairol bgi ucapan untuk student2 nya...*nda termasuk aku tu ah..hehe* btw,thank you Sir for letting me to take pictures =)
pembukaan majlis di mulakan dgn Doa Al-Fatihah.
announcing the best student of accounting 2008...
CongratZ abii!
CongratZ PKH!!
bangga ya dgn sijil nya~~..sadang2 bui -_-
Fin and Duan.
The boys....
Arif and Dizah
Rina =)
1st lucky winner of tiket bertuah~!
giler..atu manis ..
sebelum menyampai kn hadiah lagi..ada satu game lagi..i think..hmm.."siapa yg dpt awal" ..dapat apa nh? number recharge card DST.ato ya ,semua keluarkn mobile..hahahah..yg malangnya urg B.mobile user laa ..termasuk aku -_-"
sponsor recharge card
"mudahan aku dpt bui.."
"sama~bukannya ko sja ~"
atu ya....concentrate hantap..hahaha.
mengikis card..sadang2 ey ^_^
the photoG of SLR..hehe..pkh,Dizah,Pinky Ish overall ,best student of accounting in year 2008.goes to Syafiqah!..*clap2*
after that..jamuan lagi~...nyaman2~..banyak hantap yaw -_-"
sementara menikmati jamuan,di hiburkan oleh artis tempatan kita iaitu ajai dan nurul.* c abu ba~..haha* Bahrin and Syafiqah pembarian dari Sir Khairol.
selepas jamuan,Sir mengadakan satu Game lagi..nda tau ah apa nama game nya a2..game nya ani macam evolution bh..like,1st dari talor..then if mng jadi burung ..then jadi helang..then jadi Superman..eyh nth eyh,nda ku tau cna describe..hahahha.. "from an Egg to Superman"
semua ambil posisi jadi Talo~...*lol*..ani yg aku pacah ketawa ni XD
siapa yg the last sekali mng a2,ia jadi superman..so heres the winner!supa Bunai!
if the girls..lain lagi tu..hahaha..ada2 sja bh sir ah..
so smpi d sini sja..akhirnya,bebas cia..ada yg menyanyi~photo session~makan lagi~n kmi (5a) gmbr2 lah ^_^
*Click to Enlarge the Photo* block 2 block 3.
To the accounting student:jangan lupa ambil gambar kmu..
..Azri AR

pendatang yang ke

FEEDJIT Live Traffic Feed

brunei Forum