ASHILA HMS

ASHILA HMS
chaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..hahahaha..apakan -_- ..yeah,thats our (me and Shigay) magic words...nda ja gay?sja aja cia..nda ja ?ja aja ba~..nda laa ^_^ ...tapikan..apakan -_-" okay ,that was lame X) haha..apakan -_-
sebanarnya batah sudah kn ku buat profile about her in my blogggg~!..sal ri2,ra blog nya..abis ku kna describe..nw,its my turn~..so as u all can know that ..Me and Ashila HMS ani are good buddy`s.we laugh together,share the gila moment and even the Emo moment..i`ll always be there for her kalau ia guna aku untuk membuang masalah nya ra aku..pernah sekali ia tarus2 menyumpah ani bh,hhahaha..iatah buat aku binggung tu dong -_-" bisai2 ku on9,tarus2 kna sumpah..atu ya~panya buang marah th udah tu..so aku dulur sja cia,bls laa balik~..budi~bana bana bana~.1st met,dulu..lower intake of PTEB awal tahun a2 dlm bulan 2..time a2 start kn tau Class masing2,ngam block 2..iatah aku ikut c Amni time a2..ceta punya ceta,then ada this GEEK girl d belakang nya ..ckp2 sama Amni dgn pigang buku2 nya *hahaha*...Ku tanya ra Amni if ia Geo block 2 and if sama kah atau nda kelas kmi a2..then Amni tunjuk tarus ra c GEEK ani..*hahaha*..so that girl ckp,au ..thats my class...ia pun Lost tia jua..sama th udah kmi ah..hilang dah masa kn cari class ..takdir~takdir~...cali wa ku meliat ia time a2,ia lagi makai spec ,teturun lagi tu ra ke idung..haiyaa~..kn ku buli udah,tapi..sudahnya ku kenal banar..lerr~bukan Geek..boring~ *aku ingat x ah 1st met tani GAY!*..so here we are ,sampai sekarang..we still in contact ,she`s my gay..my buddy..my Sista yg manja lagi Emo X) and 1 thing for sure ..matanya a2,cis..liar bh mun dtg laki2 cute a2..then aku jua jadi mangsa =_= ani masa nya geek ni..hahahhaha..i was like.."eeh,geek jua..dpt d buli ni eyh ^_^ " ...tapi sudah biasa bnr a2 ..damn~aku plg kna buli ni -_-"
yawwww!!wear tudung selalu bh!..ko nmpk lawa if kai tudung ..serious wa yo -_- nh..1st time th ku puji ni ..hahahaha..well anywy,this pic look daBoom girl ;) ~..like iceCream with Cherry at the top of the pop Ice..yawn~..hahahahah..
so ,till here..She will always be my buddy..if urg lain pikir lain,well read this...UR WRONG..EGG!!*translate dlm bhsa melayu....talur bh *.....

pendatang yang ke

FEEDJIT Live Traffic Feed

brunei Forum