sungkai at my house.(16/09/2008)

buat pertama kalinya saya menyungkai kn d istana beta dengan menjemput segala hulubalang peradian saya.*cut the crap*..nda berapa ramai laa yg datang,masing2 dgn kesibukkn..*saya phm*..thanks to those ppl yg dtg,,we had BBQ also...sembhyng berjemaah jua..n a photo session 4rm our bro wafiyM.all the pictures below,wafiyM yg mengambil.ngaleh bby D50 ku kna katik sja uleh c wafiyM.hahaha!.
kn hmpir maghrib dah ba alum lagi menjadi api nya ah..haha,Wrong timing bh aku start atu,should be awal bh,ani start marakkn kul 5.30...susah lang~ -_-" nasib jua asyraf dtg,Pro in BBQ ah..haha..thanks Bro ;) oh ya,yg menulung jua c Bro hadi n mas Arif...aku pun menulung jua,tapi sekajap2 plg gnya tu..aha..
this galpren Mel,our very own HOTTIE chef!...tapikn,ani pakai tudung,so tittle hottie atu hilang laa lang ^-^ ..haha..i know u r reading this mel~jgn mare~puasa yaw ;) urg pertama yg dtg ke rmh gue n tarus tulung mengupas talor X) haha.thank you thank you.
this is Syafiqah =D ia jua yg menulung c kaka comel~a.k.a c galpren.lawa kn syafiqah atu?ya udah X) kna pancung th ku ni..haha..
nyaman kn?i know~..habis jua bh uleh bisdrg,kediaku sikit gnya T_T
thumbs up to those guys yg menulung c meL
wewit~ ;) too much to describe..hehe..
biasa lah c ish ani,Emo tegnya sorang2...tapi ambil gmbr yg nda patut ba -_-" nnti ko ish ah..sbr~
ani kes nada keraja ni...ra jmbn pun drg begmbr,ada saja..haha
keriuhan d dlm rmh gue..at least we had Fun =) i hope drg2 5a pun drg jua bh..ani ada cereta sebalik tabir rupanya yg nda dpt dtg ah,mls ku kn sabut nama a2..sbr sja cia.. penyalai berjaya kmi.bro hadi n bro asyraf.peacE.
well..that is the author of this blog =) ..sma siapa nh?..wewit~..haha..menyambung meyalai x ah..
jeng jeng~..kedapatan cia..aha..kna kapit cia ku nh,hehe.darl Zie ;)
takut asap nuh?nda jua membunuh tu wai..haha..aja2 nuh!
its ish again...emo-ing...but this time ia senyum..haha..ada harapan ni kn jadi budak baik..heehe.
c paw n amal d sna..arif n mel...0o0ps..c mel ka tu makai tulkung ah?fuyoo..berita baik ni X)
WM sign
nda alang2 Fiy minum a2..layan sja cia nafsu minum a2 fiy,ahaha..*taken by me X) *
Cim with his cute pose awal2 kmi pikir c haji imran bh yg dtg ah,maybe because of that topi a2 kali..haha.. "alaaa..knpa gmbr cematu fiy..?jap2.."
mna cia c asyraf ani ? c nuh tplg nh....-_-" ...."tunggu aku lu"asyraf.
"aku lu syrafff!~haaha" haadi.famous c wafiyM a2 eyh,3 urg bh mo bgmbr sma ia.."asteee~"asyraf."Eh,aku pun mau jua!"Nuh."bh,kmu 3 th nh kemari!!" wafiyM,kes mentel X).
Jeng2~smpi jua impian drg begmbr sma2..aha..saja kn buat script tu yaw..hehe..well anywy,this is the picture of the day!..gila!ragat x ah...jgn kambang ah yg ada dlm picture ani..tapi bnr..very nice..sorang2 dgn emotion pose drg,apa nya urg..ada seribu makna bah..LOL
the ppl yg dtg ke rmh saya..i love you all =)
para jemaah sebelum sembhyng..apakan.haha..
this is me,again,the author of this blog.once again,thanks to these ppl..Mel,Syafiqah,Arif,Ishkandar,haadi,Asyraf,wafiyM,Nuh,Zie Darl,Cim,Zawir,fatin n amal.In order tu yg dtg,aha.yg nda dpt dtg,au..aku phm..n if sekiranya mcm ada alum ku inform a2,sorry bnyk2..maybe aku terlupa kali menGto..k..selamat 4rm ur truly,Azri AR photofly.

pendatang yang ke

FEEDJIT Live Traffic Feed

brunei Forum