dah kena dah~

3Golden Rules● state 15 weird things/habits/little known facts about yourself● The 10 people I tag are then to follow my footsteps and their own 15 weird things/habits/little known facts.● No tag backs (: being tag by hajah hanisah(ayoyoy~ -_-" ) lama plg udah tu ia tag,sengaja ku post pone kn X)
  1. i like tea..very2 much...tambah lagi very...n very...very lagi..n very.....(hahaha)
  2. i love maths X)
  3. photography is my addiction
  4. aku kalah main mata -_-" seriously,i dont like staring ppl`s eye..
  5. RnB lovers~ hate jiwang....tapi kdg2 suka jua dngr lagu jiwang a2...nth a,i dont lang~ -_-" yg penting tak suka jiwang,tapi suka jua..DIKIT! haha
  6. i like to shleeppp in the afternOOn,ada c kawan a2 gelar aku RAJA TIDOR,haha,mentel x ia X)
  7. kdg2 bangang sikit mun urg atu becakap a2 luan laju hantap,iatah jwpn ku au au au sja tu.
  8. mudah ketawa,nth a..nya urg barang yg nda cali a2,bgi ku cali plg bh..haha,mcm c Ish menguap,ketawa th ku tu X) hahaha
  9. nda suka "menghafal".kalah ku tu,*lay down*
  10. suka mendangar urg tuha-tuha bekurapak.apath lagi yg kedayan ,iatah i suka tu ~ X)
  11. owh ya..video clip yg menari-menari a2..like step up 1&2 ,u got serve,stomp the yard n bla bla bla....aku suka juga lang...kdg2 menari th ku tu dlm bilik sorang2,hahaha..kes buang boring~.
  12. i have my own guitar tapi nda pandai main,,ada plg minat kn main a2..gnya nda jua memandai nya..
  13. if sekiranya aku kna marahi,aku mudah tetidor kn dngr ckp drg... -_-
  14. suka kacau Zie,haha,pengatil n ramai urg gigitan ba kn saya ini..apa slh ku kn T_T
  15. lastly...sekali ku kedapatan urg atu menipu kat aku,selamanya aku nda pecayakn ia lagi...*bnr ni*
i tag no one.

pendatang yang ke

FEEDJIT Live Traffic Feed

brunei Forum