happy birthday to ainul n dizah. (14th of March)

Happy 18th Birthday to Hamdizah a.k.a Cherry girl~Xoxo.
the pictures below,viva 5a , Us ! ..we laugh together and support each other.family`s of Friends..
ani time last day of school in PTEB ^_^...c dizah time a2 awal balik ,nasib jua aku tejumpa ia ..mun nda nada group photo lang...nasib jua ia kembali ra ia punya ehem2..mun nda ,aku yg jadi trauma n mlr kna slh kn (W)..hahaha..nada wa dizah,aku tau ko syg kmi~(termasuk aku lah XP )..chill ah dizah,good luck with ur A lvl Exm.tabahkn cia hati mu dizah..ko fit n kuat ..yatah dpt no.1 (apakan apakan)...
we know we love dizah...thats why ada yg smpi tepihit..Lol.
.
.
.
.
.
.
Happy 19th Birthday to my only c tuha friend..ainul Iwana yg tua tapi mengoda~...yaaaaaaaa!!!...kan kawin kali uh~..eyh slh..hahaha..cool wa ainul,aku tau lah ko pemAAh ^_^..hahaha..rindu ku kn mengacau ko ,ani yg aku ingat lah nul ah.."c ainul ani becakap mcm melagau urg gnya..ani kn hampir ah ..mna nda pacah telinga.." Lol.
14th of March 2009.kamu mau tau mna c ainul? tu nah yg tudung pink.....kwang2..haha,nada nul,tu nah yg tudung purple....bh nul,semoga pnjng umur dan murah rezeki.if kawin a2 panggil ah..jgn kn mengaling urg sja nul..dendam ku masih ni yg ko kaling kn aku..ya!..haha..k,salamat~

pendatang yang ke

FEEDJIT Live Traffic Feed

brunei Forum