The 25th National day,Jublee Perak part.3.(the performance,)

The last part of the 25th national day Jublee Perak..the people and the beautiful colour of the stadium..i present u the last post of the ND pictures.if u want to grab it,just go ahead~...aku baik ma (A)~... ^_^
dah masuk stadium,aku n hafiz tarus masuk ke zone A,kmi pikir zone C ni..panya nda..zone A,ada jua lah kna tagur uleh polis,nasib jua nda kna liat pass,mun nda kana tarik eyh ^_^...then,i spotted my two good friend..c Ainul Iwana (Babu Jah) and Muna (geng setia)..kawasan pengiran2 x ah ..hohoho..
panas amat masa a2...ngam kmi kn naik,c wafiyM turun sma c farah n Tifah..nda tahan kepanasan..aku nasib kai baju formal biasa..jgn mcm photoG. cemani..panas kali ah X( ..tapi aku respect drg lah,menjaga nama baik photoG....sememang nya aku nada kan makai coat ^_^
i really love to take wide pictures ba...mcm zoom in apa a2..antah ah,tak minat ^_^ .like in the Forum,bff,Aku liat most of the pictures potraits.but bro Eric got the best picture of all ND.totally lawa berabis..nanti lah aku post kn ,its an honour to post ur picture in my blog (paksa ku tnya ia dulu ^_^ )
hehe..sian kamu~...tapi confirm kna tagur ni duduk ra lantai,sal aku kna tagur x ah...
alum lagi habis pebarisan...
"abang..alai mau baju macam miyatu bh bang...buleh balikan untuk alai bang?buleh laaa~syg dua kali abg~ "
"yang mana kan lai~?bnyk wrna baju ni lai eyh~~~"
"atu waaaaaaaaa~~~~~~~!...eeee..menyamal alai ni ...hmp! "
"awu wa~sayang abg lai~"
"EHEHEHEHEHEHEEHEHEHHEHE"
cematu lah kisah drg...sekian terima kasih..
masih lagi mencari baju yg kna pinta a2..Lol.
nyaman ni ah mun wide berabis...10-20mm a2 cukup th T_T
people from belait..and they think that im a media photoG. like borneo bulletin or apa..iatah drg minta post kn gmbr drg dalam media.sorry guys...mun bnr aku photoG. media..tantu dah ku taruh gmbr kmu tu...
aku eksen lah tanya.." bh,kita katakan sebilah dua kata untuk dalam surat khabar nanti..."
"okay tu..Kmi rasa berbangga kerana dapat hadiri Jublee perak pada 23rd february dan kmi ingin katakan kepada semua orang di sana MERDEKA!..kmi dari orang belait adalah orang patriotik negara.." orang yang bagi peace tu ckp.bukan semua perkataan a2 bnr..tapi a2 yang aku ingat lah masa a2..
Yang tangah2 a2 aku pikir mauk bh..antah ah,kpa kah aku ckp ia mauk ah..baik lagi tu yg bgi peace ah,daripada ia ..adeyh,antah eyh...majal minta gmbr..aku tabak sja...tapi aku respect drg lah sal datang jauh dari Belait.cayo guys ;)
lalu~lalu~..orang pengsan lalu ~lalu~
yatah kna buu tu -_-"..masa nya kn masuk dah..sian eyh,ada yang tapuk tangan..haha..
the performance ..starting baru ni...
kusyuk meliat...
apa macam bro? ragat?...
and i met c Khal.makin cantek o (y)...nice to meet u khal ^_^..atu batah dah nda jumpa ia.
semua gmbr d bwh ani,semua bentuk2 dan wrna d buat uleh peserta2,,
cantek-licious,,,red and white,,,roar ;P
daulat tuanku!!!!,,serang!
aku pikir bentuk heart,,,tapi antah ah,..nda tau apa ka shape nya ni..
very nice =)
Map of Brunei Darussalam
sebelum habis nya acara jublee perak ND .
and thats all for now...thank you for looking =)
-Azri ar.

pendatang yang ke

FEEDJIT Live Traffic Feed

brunei Forum