shout out.

I MISS RUGBY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Masa last yr,ada ku pernah ckp.."if ku belessen dah..aku cuba rajin datang training kalau buleh..."..tapi nada ba....reason; Stupur nada.Banyak keraja (esp. mengambar wedding,no time bh kn training a2...).makin gawat ku kn training semula =S.boss ani lagi payah kn mo lapas kn aku bejalan...*sigh*..aku tau lah bnyk alasan ku ani..tapi aku bnr2 kn mo main rugby balik!..
damn..i miss tackling people , The training , the teammates n apa...and i miss the team spirit..oh man~bila lagi aku dpt training ani kan~ =,= hopefully di meragang nanti ada balik rugby club a2..n i feel like want to join a Club...tapi nda jua mau menjadi nya...angin ~angin~....
a big shout out to my Ex.team from sharif Ali,Stingers Smssa.I miss the training guys and i miss playing with u all.
The first intake of SMSSA rugby(2007).it was our glory year,record..only 2x we lost in a game.we all do respect our coaches..especially Kama,Macah and david.this 3 people were the only commited coach that came to our training field in smssa...n by that,thank you for coaching us COACH!..
our first game against Temburong.we won actually but the one who gets the tries is not from our teammate,coach kmi ....Diney n..siapa kah lagi tu =_=" ..c hakim kali..antah ah...owh ya,that`s me,no.11,i played as a winger..n i totally sucks man..nda jua lah laju bnr..suppose to be urg laju bh ni main winger..tapi nda jua ulah mun sudah kna suruh uleh coach a2..n that time,aku kna offer jua masuk national team....tapi nda menjadi jua akhirnya...sal apa nah?boss saya and Exam o lvl punya pasal....
nmpk kamu muka c IMRAN ?haha..karas x ah ^_^ ..c safwan mentackle c pyan n imran...dua urg bh migang...ani masa last yr,bnyk new member stingers..iatah bnyk kesalahan jua lah..ani start cia bnyk kalah n apa..satu pun nda mng..serious ly -_-" ...this game,we fought against PTEB SIXERS.n we lost by 2 point..
pacah usul ku ah...time bridging masih...n malik ambil bula n tarus lari+langgar...aku masih lagi tahan2 ra tanah ah..haha.mengambil nafas lu sebelum ku start lari lagi..
ani my sweet memory dgn asyraf kuh~...AHAHAH.this picture..hmm..last yr,lawan SOAS under-16.n they trash us that badly -_-" ...at least i got one tries...dah second half,abis cia kmi...
against awang Semaun,imran solo...tapi akhirnya kna tabak jua ia tabak uleh that rhino..handal x ah that boy..i respect him walaupun ia urg semaun..last yr,semaun ani th nda kna sukai ni uleh team yg lain..sal ego drg a2 kali...tapi ani kmi kalah jua =p ..too much klh eyh..

pendatang yang ke

FEEDJIT Live Traffic Feed

brunei Forum