Trip to Kuala Belalong 27.12.08 to 28.12.08

PART TWO
28.12.08
also the day of the Final P2F concert.Congratulation to Dayat,u deserve to win bro,vokal mu a2 deep n mantap (y).n sorry to my bestie mel kerana tidak gto yg aku nda dpt,phm2 th condition dlm hutan ani geng..nada sng,haha.sorry ah,smpi ia mentel bh dah nya aku on9 ah..wawawa.
back to the story!.it was 6.00 AM.Fresh air dlm hutan nyaman bui~NAMAN~..haha.Sajuk lagi tu,n aku jua urg pertama yg baru awal bangun..sal telampau sajuk a2 bah,iatah tebangun selajur.Segar + Cool Fresh air~ ^_^ damn,i miss belalong th udah..haha.Sementara aku menunggu drg bangun a2,iatah ku Video tu sorang2..Every single person!hahaha..nada keraja aku ah,kn ku upload krg dlm blog ani~takut ada yg mentel2 tu d sna X) ya hahaha..so lapas ku bangun kn drg semua, aku balik ke bilik tdor ku tu..lapas mengulung segala sleeping beg apa,sudah nya kmi prepare kn breakfast...kna tinggalkn wa yo~~~ -_-" abg Ed lagi mls kn drive,so aku txt babu lah untuk tapau kn sja..semua urg except kmi; aku,nami,azrin,apek,abg Ed and Azureen.so kmi round2 kawasan rumah n apa..n,recording video~..n pictures?yes..tatap ^_^ ...durang jadi model ku lah...haha..so heres the pictures =)
The main building,basar yo..ra tingkat 3 kmi tdor..drg zizi ra ujung sekali tu ,bilik tidur Staff.d bwh ra sebalah kiri a2 Dining hall.2nd floor tmpt penaruhan barang2 kayak,helmet n etc.ada toilet for man and woman.surau jua and bilik tdor staff.nda slh ku ada dewan perkumpulan kecemasan.tingkat 3 a2 ,bilik meeting kali,sal ada office n apa...iatah tmpt kmi tdor tu..haha.n kitchen ra sebalah kiri tingkat 3.cool ryte?
be embun~..thats the best part dlm hutan ;) sajuk hantap,nda pulang sajuk bnr X)
boat kayak pun ready dah...tapi atu untuk kami,tunggu lagi rombongan family yg lain tu.
Them,from left: Nami,Abd ED,Azrin,Apek n Azureen.they just trying to be vain -_-"
Peace (y)(y)
apek.
apek n nami. 'oh how i love my gay scene~'
hahaha.relek brader~ X)
arus yaw sungai nya..n start ani dah hujan barai-barai ni..anak hujan.
belakang drg a2 bridge tu..ke sebalah plg tu,tmpt perkehemahan n flying fox n others.
Abd Ed n azureen. 'Liat sna!ada urg terajun!!...alamak,APOCOT!!"
"Minum lah Red bull" abg ED
"nda cia kali mendangar ckp ku tadi abg Ed ani !!! GRRR!!!"Azureen
we can do this..no matter what challenge we take..BRUNEI YAKIN!
smpt lagi emo moment tu drg ah..ya hahaha X)
trying to use the slow shutter...tapi nada tripod ah..talo,lupa ku bawa ah..mna nda,gagas bh masa mlm a2...haiyaa...i try my best to stand still for like....2 second -_-" masih jua ada gagar nya.
"aku terbang tinggi !!!"
"Alum !!..aku lagi!nah!!!!"
Hawa Villa.
"owh tuhan...ku tidak d cintai...biar lah aku terjun ke dalam sungai ini..huhu.."
lawa this pic.i like ;)
lapas puas begmbr n apa..akhirnya drg balik,dgn perut knyng n apa.kmi apa lagi,serbu lah..mna kn tahan mun nada sarapan,kn bekayak lagi..pisan tu mun nda makan -_-""
group photo before crossing the bridge.5 person dulu untuk melintas...nda dpt bnyk2,takut gugur..n bridge ani lagi mudah menganyung...ada kes dulu,pernah urg tegugur kali sal luan kmbng,ada ka belari...nh,gugur eyh,sal luan bnyk unggat2 ah..haha..
Abg Ed,Adeq n Azureen
abg Azrin n Ka nurul
babu
alif,alim n azizi
Babah.big boss.
nami,apek n azrin
Cera.
random shot....(y) ....................*to be countinued*
next part,will be our activities.Flying Fox n Kayak-ing =)

pendatang yang ke

FEEDJIT Live Traffic Feed

brunei Forum