Happy Birthday to My Friends! => Mel,AsYraf n Mujib

Happy birthday bro!!!..dapat merempit ni ra jln!..ya ha~..thanks for all the support bro.Caya lah,dpt ko cewek tu nnti..jgn putus harapan bro,d luar a2 ada yg minat kn ko tu bro,jgn kn luan negative sja bro.bh bro,moga pnjng umur dan murah rezeki.Sorry if ada tekasar ckp or apa.ayte ^_^
Happy 18th jua BRO!..manis kmu dua ani,no wonder seotak d sekulah.well anywy,semoga pnjng umur dan murah rezeki bro.naikkn lagi nama negara bro,drive laju2 bro!..hahaha.Nice to know u bro =) selamat~
akhirnya~...untuk c Bestie tersyg gue~...COMEL a.k.a NurNadzirah Anati.ya~~...HAPPY 19TH BIRTHDAY MY BESTIEEEEEEEEEEEE...aaaaaaaaaaaaaaaa...*muah muah muah*...adang pacah ani ^_^..k,kn beceta lu ah.Jumpa c Dyg masa tahun 2005,then kenal pun masa 2005 (which is masa form 4a) ...kmi start rapat masa tahun 2006.at pun ra MSN lu..manis ia ah,Lame sja question nya dulu a2..Kir urg gatal mna lagi ni.LOL.nada wa mel~hahaha.well anywy,Kmi selalu hangOut together =) share our problems together =) Pacah together -_-" ...apa nya biskita mel? "aku jadi ekor mu"..hahahah,atu banar..ko ingat aku ani apa?binatang ka ? ko anih aku yaw?jhahaha..well anywy,i love this bestie ,no matter what happen ...kmi sentiasa jadi bestie ^_^ ..thats the truth yaw..kirakan kaka ku plg ni c mel ani ..hahaha,sal apa nh?ia tuha daripada aku kali..haha,peace yaw,ingat2 kata kata saya masa new yr a2 mel...Jgn a2~jgn ini~cari yg cemani~jgn cari yg cemani~..bla bla bla..thats an advise mel,jgn lupa..mun nda ku buyah ko dlm talam air menidih ah (apakan)..n jgn lupa ya, U buk me jadi PhotoG. wedding tu ah...Dont u ever forget abt that!!!!...aku menanti mu ni mengmbar.hahaha.so MEL! ur 19th dah!makin tua yo..so plz..jgn lupa solat,penting tu ^_^ aku tau lah ko HOT *batuk* ..tapi pndi2 jua jaga iman a2 yaw...kdg2 pacah jua biskita ani ..haha.k,enough laa..too much dah ne X)
semoga pnjng umur dan murah rezeki.
i`ll always be there for you yaw ^_^ jgn emo selalu ....
btw,Plz link me at my new blog => azriar.blogspot.com (its a personal photo BloG..Hee)

pendatang yang ke

FEEDJIT Live Traffic Feed

brunei Forum