revenge is SWEET =D

Assalamualaikum~ Terlebih dahulu saya ingin memperkenalkan diri saya pada sekalian manusia yang membaca blog ini. Nama saya ialah Nurnadzirah Anati Abdul Rahim dan lebih mesra&manis dipanggil comel (yang 'hot' kata si azri, LOL*) Kediaku ani is bestie kesayangan & dikasihi si Azri AR *cough* Kami adalah sejubur sebestie =D Walaupun ia jauh di mata, tapi tataaaaaaaaaap dakat di hatiku *cough* Azri bagaikan matahari dan bulan pasal ia selalu menyamak saja arah hidupku! Hahaha ;p Nada deh~ hmmm pasal ia selalu ada menemani happy and sad ku =') plus, aku amat suka dan gembira terasak-asak arahnya. So jangan hairan if aku ada di mana mana sama anak ani (kecuali di school). Aku bagaikan ekornya (hina kah?) dan dia adalah supirku yang paling setia *cough* Dengan kesempatan ini saya ingin mempelawa abiskita untuk mengenali dengan lebih rapat lagi dgn si Azri ani. First of all, he is into GUY aka Azri AR is GAY. Right? YAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! *maaf zahir batin bestie ah :p* Nada bah, azri is super duper awesome if kamu banar2 kenal ia. He's into 'ummah' banar2 walaupun kdg2 utaknya ada paaacah and gila sikit (or banyak). He loves ber-gay sama his baby aka his cameras~ ia suka gambar aku xp *pasal me ani vain, what can i say* HAHAHA. Otak kami channelnya sama, payahkan serious mun beckp. Kdg2 sampai kan ter-cramp parut ketawa and sikit lagi kuyak bibir ani ketawa sajaaa~ Kan babe? *LAME* Hahaha. Ia suka nyaya urang terutama si ish -_-" and berangin ;p Pokok dan daunnya, he's so baik, nice and manis *cough* and i loves Azri AR so very much ;) saya amat beruntung dapat bestie macam si azri ani, pasal dialah 2ND CHOICE ku! HAHAHA. *kami2 ganya tau tuu apa maksudnya :p*
Gambar di atas adalah merupakan gambar kami 10tahun akan datang.
hina kah?? HAHAHAHAHA. *relek sha yo~ ;p*
Revenge is SWEET~ manis lai manis~~ ;) hahaha. Jangan marah darl ahh. Sesungguhnya aku TER-post di sini. Lol* Post ani is tulis ikhlas dari bestie yang amat kau sayangi dan kasihi, COMEL the little x) P/S: kau FIT~ *cough*. All the best of luck ;) peace~
Assalamualaikum.
Much loves,
Nadzirah @ Comel
Mwahugs*

pendatang yang ke

FEEDJIT Live Traffic Feed

brunei Forum