Happy birthday to Dk.Rosnah bte. Pg.Hj.Tengah (my mum ba)

Happy 41th Birthday to my dearest beloved Mother yg melahirkan aku ke dunia ani ^_^
Dayangku Rosnah Bte Pg. Hji.Tengah
au bu..kita yang melahirkan aku~nda ku melawan ckp lagi ni~jadi budak baik ku ni ~...semoga pnjng umur dan murah rezeki sehingga kita melihat anak ku bemain dapan mata kita d taman~..*over cia nh*
ucapan dari saya,semoga dapat apa yang kita hajati..kita lah babu yang terbaik ra dunia ani~..dan tulunglah mun hal business antara tani..jgnth kita kn membuyuk sama kediaku~aku tau lah kita andal dgn hal duit2 ani..ani habis duit ku kna tabas..tapi nda apa,kita itu adalah babu/emak/boss bini/mother/motha saya..so,d maafkn itu..wa3.saya minta maaf jika ada kesalahan d dapan mata kita..dan stay muda tarus smpi ke peringkat gelaran datuk ^_^
ani masa kaka anih besanding,ngam time berehat photoshoot...sementara menunggu drg berehat,nmpk cia bbu~so kmi start nyanyi from "pnjng umur" to "happy birthday to you"~..ani time babu kna nyanyikan bday uleh kmi..the lead singer saya ^_^ ..sudah lapas lagu "allah selamatkan kamu" ..n start th ku nyayi "happy birthday" slow version mcm choir yaw...nh,menangis tarus eyh -_-"
So..This is the AR family..the family loves you babu..walaupun kita rajin ceramahi kmi bu.ngam ni jadi Uztazah.kmi menyambut bday d Villa Mauri,ra atas bukit sungai Tilong.an italian restoran~..nyum nyum..i`ll be posting it after i post the PTEB exhibition and Closing ceremony CCA Pteb.k?
azri AR

pendatang yang ke

FEEDJIT Live Traffic Feed

brunei Forum