26/07/2008

adventure ey hari a2 X) .dlm pukul 3.15pm kmi jln ke bndr,otw ke bndr atu..trafiic jam cia..alum lagi smpi tasek lama tu..giler~...c mel ani nda mo2 aku dtg,ia ada msg aku bh .. " If you dont come before maghrib,ku sumpah ko jadi gay ni ,haha!" hahaha..crazy you mel~haha..so,sementara menunggu dlm kereta a2 untuk smpi ke bndr.sudah smpi masuk simpang ke tasik lama,aku nmpk kereta berhias besusun! apa lagi~turun lah dri kereta~..so starts dri sna lah journey ku =) lapas ambil2 gmbr d sna,*kacik kacik kacik*..jln kaki th ku ke Bndr,awal2 kn ke sheraton hotel dulu sal babu menunggu d sna,dah smpi sna..kna msg lagi .."aku menuggu ko d sekulah chungHwa sja..batah ko atu.." ...so,sabar~jalan lagi ke chungHwa,sudah smpi k sna..masih jua nada kereta ani,then..kna telefon lagi.. "helo?.." "mna kn ko ? batah jua jln kaki a2" "aku ra sekulah chungHwa dah ni ..kita d mna ? " ....... .. rupanya tetutup..dah a2 kna msg.."babu nunggu ra jolibee ja eyh.." so..bnykkn besabar lagi~..syurga itu d bawah tapak ibu..sabar~~ ^-^ then,jln lagi ke yayasan....smbil a2,ku ambil gmbr jua lah ppl d bndr atu..that day,my themes was People..but mostly i take environment -_- luan siok bah~ dah smpi ke yayasan,masuk ke jolibee..then d sna,baruth kelihatan ibunda saya~..."KITA ANI AH..AH AH AH"....hahaha,nada laa..syg ibu x ah.so..bla bla bla..bla bla bla..alum lagi part mencari kwn tu,kepisan eyh~...i want to say sorry to zawir,azli n Galpren Mel,sorry guys..nyusahkn mencari aku,,so..i`ll be uploading the pictures tarus.well,that night was Fun ^-^ ...yg sedihnya aku nda sma c zie..huhu..aku kn cari ia ,tapi susah waa~gila..crowded bnr eyh bandar ah.well anywy,i love my girl =)

pendatang yang ke

FEEDJIT Live Traffic Feed

brunei Forum