Sleepover at Arif`s house

andang awal dah planning ku kn tdor d rmh nya..like, a week?miyatu laa~..soo..its kind of complicated sikit masa kmi kn k sna.arif ! jgn ko marah eh..sja ni..n its the fact...hhahaha! Kmi sikit lagi nda jadi tdor d rmh nya (aku n azli) ..sal c arif marah2 time a2(in msn ) ..iath,kmi berasa musykil n pikir2..SERIOUS ani bh c mas ah..! selalunya beibun ya..ani..dui ma...mcm kn menatak urg sja -_-" so aku supply kn sigup untuk arif mun ia stress if kmi dtg ..hahha! nada wa..its only a candy cigarette..LOL. In 8.30 pm kmi sampai ke rmh nya..n c zawir awal dah sampai..o0o0ps,i forget to mention Zawir,ia pun sma jua terlibat ni..haha! so i bring my lappi n file maths n B.m ..hajat ku k sna kn bljr plg..but it turns out lain plg T_T Curse you P.E , kn bawa main game sja..apa th lagi abg nya a2,sma tejua..haha! elek mas.haha!.lagi pun,aku pun ikut tejua main game ..wawawa~..siok lah..n best..kongsi ceta n bising amat(biasa lah mun bukan c Tuttt) .. macam2 kes dah ku dngr ra bisdurang ani..rupanya ada ceta d sebalik tabir dalam diam~haha!..dlm kul 3 kmi tdor..fuyo~...c arif bising tdor! n aku pun sma jua,..c azli karit selimut ! haha! n zawir pacut lari masa nya ia balik dlm kul 10.30 ,wawawa. msg; To Azli : u go Bro ! u have the right to say it! n pigang janji mu a2 bro,jgn ckp sja tapi nada d buat..buktikn ! yeah ^_^ To Zawir: Luverboy..u shit ass.haha! how could u ~ aku a2 kn bekawan sja..au~jgn smpi aku rampas..haha! joke bro ;P ada th hantu bubut ko balik semlm ?HAHAHA! elek ah ,chill ~ ^_^ aiyo~aku lupa gmbr smlm a2..tapi nda apalah..jnji ..siok..(tiakrg) heres the video for u all..lawa ni yo~

pendatang yang ke

FEEDJIT Live Traffic Feed

brunei Forum